קידום עורכי דין בגוגל

קידום אתרים לעורכי דין

עורכי דין בכל התחומים רוצים עוד לקוחות חדשים כל הזמן. לקוחות חדשים נחוצים גם לתזרים השוטף של העסק וגם כדי להגדיל אותו.

יש לעורכי דין כל מיני שיטות שיווק כמו מודעות בעיתונים במדורים ייעודיים, הופעות בתקשורת, השתתפות בקבוצות נטוורקינג של בעלי עסקים ועוד.

קידום בגוגל זאת שיטה יעילה ביותר להשגת לקוחות חדשים. היתרונות שלה הם שהיא לא מוגבלת במיקום ובזמן והיא פונה לכאלה שכבר מחפשים את השירות שעורך הדין מספק. צריך רק להיות שם.

ניתן לקדם את האתר ב2 צורות: קידום אורגני בגוגל וקידום ממומן בגוגל.

קידום אורגני בגוגל לעורך דין

קידום מהסוג הזה הוא הטוב ביותר לטווח הארוך. אין מגבלה של פניות ואפשר לקדם על כל דבר.

איך זה עובד?

גולשים מחפשים בגוגל עורכי דין בנושאים מסוימים כמו למשל:

“עורך דין פלילי בתל אביב”

“פסילת רישיון נהיגה”

“בקשה לקיום צו ירושה”

ועוד נושאים שמי שמחפשים אותם צריכים ייעוץ של עורך דין.

הגולשים הולכים ברובם לאתרים שעולים למעלה בחיפוש אחרי המודעות בתשלום.

הם באים לאתרים הראשונים, נכנסים לאתר ומתרשמים ממנו. אם הם התרשמו מהאתר שיש להם מי שיפתור להם את הבעיה הם ייצרו קשר.

השלב הבא הוא כבר מעבר לקידום והוא יצירת קשר עם הגולש ומתן מענה נכון כדי שיגיע לפגישה ויהפוך ללקוח.

איך עושים קידום אורגני בגוגל?

כדי לעשות קידום אורגני צריך קודם כל אתר אינטרנט איכותי שצריך לכלול כמה דברים:

1.אפשרות טכנית לקידום בגוגל שזה אומר מבנה אתר מסוים, עלייה מהירה, תאימות לסלולר ועוד דברים.

 מומלץ לבנות את האתר על גבי מערכת וורדפרס ולהתייעץ עם מקדם אתרים לפני תחילת הבניה.

2.מאמרים על כל התחומים שבהם עוסק עורך הדין ורוצים לקדם. לדוגמא “מהו צו ירושה” או חוזה קניית דירה”. ההמלצות לתכנים צריכות להגיע ממקדם אתרים שיעשה את המחקר מילים

3.דף אודות עם הסבר על המשרד ועל הצוות

4.בלוג על מקרים מעניינים

5.רשימה של פרסומים והצלחות

6.דף של יצירת קשר עם כל האפשרויות ליצירת קשר כולל טלפון, טופס יצירת קשר, ווטסאפ ועוד

איך עושים את המחקר מילים?

מחקר המילים לקידום האתר נועד לבחון איזה ביטויים כדאי לקדם כי יש סיכוי שיגיעו לקוחות ואיזה לא כדאי.

לדוגמא לא כדאי לקדם את הביטוי “עורך דין משפחה במושב חגור” כי גם אם הוא יהיה במקום הראשון לא יהיה עליו חיפושים וזאת עבודה סתם.

בעלי האתר צריכים לשבת עם מקדם האתר ולתת לו נושאים שהם רוצים לעסוק בהם.

לדוגמא בעלים של משרד עו”ד תעבורה ירצה נושאים כמו “נהיגה תחת שכרות” או “נהיגה תחת פסילת רישיון” ובעלים של משרד עו”ד משפחה ירצה נושאים כמו “הכנת צוואות” או “הוצאת צו ירושה”.

במהלך העבודה על המחקר מילים יעלו כל מיני נושאים וייקח זמן עד שמקדם האתרים יעבד את כל המידע וייתן טבלה עם המלצות על איזה ביטויים כדאי ללכת.

על הביטויים האלה יהיו מאמרים, תיאורים לגוגל ועוד דברים.

מה עוד עושה מקדם האתר?

מלבד הבדיקה הטכנית של האתר כדי לראות שהוא מתאים לקידום והמחקר מילים, מקדם האתר יבנה קישורים לאתר מאתרים שהוא מחזיק ומאתרים אחרים לפי צורך. הקישורים לאתר הם כמו המלצות ובניה טובה של קישורים תחזק את האתר בגוגל.

דברים נוספים שנעשים הם בניית מפת “גוגל העסק שלי” שמחזקת את העורך דין על מפות גוגל וייעוץ כללי לעבודה ברשתות החברתיות ומחוץ לאתר על מנת לחזק את האתר.

תוך כמה זמן רואים תוצאות?

תוצאות של קידום אורגני בגוגל זה לא משהו שרואים מייד. יש לזכור שככל שהביטוי הוא יותר תחרותי ככה לוקח יותר זמן להביא אותו למקום עליון וזה לפחות כמה חודשים עד רמה של שנה שנתיים.

בדרך כלל מקדם האתר יתחיל עם ביטויים יותר ארוכים או עם פחות תחרות וינסה לחזק אותם קודם כל כדי שיהיו למעלה קודם.

ניתן לעקוב אחרי ההתקדמות של מיקום הביטויים על ידי שימוש בכלי של גוגל Google seach console

 או בכלים חיצוניים אחרים.

כדאי לקרוא עוד על קידום עורכי דין כאן.